Kuidas ma olin on a boat (bitch)

Nonii, kaasmaalased, koolivaib on ametlikult minus sees. Üleeile käisin enrolment'i tegemas, millele ma eestikeelset vastet ei oskagi leida hetkel. Põhimõtteliselt viisin oma dokumendid, tunnistused, laenudokumendid ja kõik muu kooli, sain vastu õpilaspileti ja dokumendi, et ikka olen üliõpilane. Kõigepealt pidin ootama järjekorras umbes 30 minutit, näitama oma passi ette. Muide enne mind oli üks Turban Outfittersi noormees, ehk siis, kes oli väljapoolt EU'd. Tal polnud kaasas ei passi, juhilube ega ühtegi teist dokumenti. Mõtlesin ise, et huvitav, kust sellised geeniused välja tulevad - tundub et kolmandatest riikidest. Edasi saadeti mind järgmise noormehe juurde, kes väga tõsise näoga mulle otsa vaatas ja küsis: "Do you have a criminal record?" Noh, liiklushuligaan ma ju mõnes mõttes olen: korra läksin punase tulega üle tee ja sain mendibussis veeta 15 vahvat minutit. Ütlesin aga mehele: "No" ja juhatatigi mind edasi järgmise laua juurde, kus üks tore noormees minust veebikaameraga(!!) pildi tegi. Nüüd on mul õpilaspiletil ülevalgustatud kole pilt. Muidugi esitas ta paar kohustuslikku "Miks ja kuidas ja millal Londonisse õppima tulid?" küsimust, millele ma peaaegu iga päev vastama pean. Mul on sisimas tunne, et nad ootavad, et ma kiidaksin nende linna ja ütleksin, et see on mulle koguaeg meeldinud. Aga mine sa tea. Igatahes, pilt tehtud-jutud räägitud, sain kaardi kätte ja tasuta party hand bandi, millega saan kooli pidudele (mis muide toimuvad kaks nädalat järjest igal õhtul) sisse.
Eile siis oli pidu nimega "90s UV Glow Rave." Olen aus, see peo pealkiri tekitas veits ebamugavust esiti: 90? Rave party? Aga kuna õhtul oli meil kõigil peotuju ja kuulsin eelmine päev mingitelt kuttidelt, et see võib tulla hea üritus ja et nad kindlasti soovitavad sinna minna, siis seadsimegi sammud sinnapoole. Uksel saime kõik neid glow-sticke ja UV-värve, et siis sees UV-REIVIDA. Siiamaani vihkan seda sõna. Aga see oli selline hea freshersite esimene pidu, oli lõbus ja hea muusika.
Täna ärkasin kurguvaluga, kirusin juba paar päeva tagasi, et tegin strateegiliselt väga vale valiku, kui Londonisse kolisin. Inglismaa ilm on ikka väga anti-tervislik, oma niiske õhu ja tuule ja vihmaga. Aga nagu kehalise kasvatuse õpetaja Seppor kord lausus: "Pole halba ilma, ainult ebasobiv riietus." Ja mis selle kõige juures oli veelgi parem: täna oli boat tripi päev! Teel kooli, kus hommikul oli üks loeng, suutsin Kings Cross St Pancras'e peatusest mööda sõita. Usun südames, et põhjuseks oli väga rabav artikkel, sellest kuidas üks naine ostis Tesco'st võileiva, hakkas aga hammustama ja mis ta leidis: hiir võiku vahel. Egas midagi, avastasin end järsku Angel'i peatuses, tormasin maha ja 10 minuti pärast olin kooli juures ka. Vaatasime mingit volunteering'u dokumentaali ja üritasime aru saada tunniplaanist. Tulid kohe Viimsi Keskkooli ajad meelde, kui terve esimene koolinädal pole tunniplaani, sest tehnika paneb näkku. Sama meil siin, seega on esmaspäeval ainult üks loeng, mis kestab tunni. Mulle hkkab see ülikooli värk vist veel meeldima isegi.
Koolis olin veel kindel, et skipin boat tripi, sest mu enesetunne oli 1/10. Aga Mel'iga siiski mõtlesime, et "f that, today is a boat trip day!" Istusime coachile (mitte diivanile) ja sõitsime läbi linna Tower Hilli. Totaalne klassiekskursiooni tunne oli, sest õppejõud istusid täpselt meie seljataga. Üks lektor oli natukene segaduses hetkeks, sest oli 100% veendunud, et on mind varem näinud. Heh, heh, old man, varemgi selliseid trikke nähtud! Aga boat trip oli iseenesest vägev, mulle meeldis, et selline asi organiseeriti. Ja õppejõud on tegelikult ka vägevad, jõid aga siidrit seal meie kõigiga vahepeal jagasid kõikidele kommi ja shokolaadi ja rääkisime teemal Pet Shop Boys. Posh stuff. Nüüd olen lausa Tower Bridge'i alt läbi sõitnud ja ristlejaga mööda Thames'i seilanud. 

Aaahso, räägin huvitavaid asju ka. 
Oleme siis koolimaja ees, järsku läheneb noormees: "Excuse me, you look a bit familiar."
"Uumm...  I don't think so,"
"Where are you from?"
"Estonia"
"Aa, tere, ma ka eestlane..."
See oli kahtlemata üks shokeerivamaid hetki sel nädalal. Aga tuleb tunnistada, et olen kohtunud Londonis samapalju eestlastega kui muulastega. 

Boat tripil siis mainisin Mel'ile, kuidas üks noormees on ülituttava näoga. Mel selle peale, et raudselt on eestlane. Hiljem kuulsin, kuidas ta ühe teise tüdrukuga eesti keeles rääkis. Nüüd tean siis oma koolist nelja eestlast, omamoodi koloonia siin juba varsti meil.

Pildimaterjali ka veits.
 Sümpaatne paadisõit
 Tahtsin jäädvustada Tower Bridge'i, kui see ülesse tõusis.
 Elizabeth saadab tervitusi
 Freshers partyläbu pildid







0 comments:

Post a Comment

 

Total Pageviews