Kuidas ma kontserdil käisin

   Kallis blogi, ole tore ja ära pea pikka viha, kui mind sa siin tihti enam ei kohta. Asi selles, et elu hakkab vaikselt rutiinseks kiskuma, kuid mitte sõna negatiivses mõttes - nimelt olen juba ennast siin sisse seadnud, oma kodu, sõprade ja kooliga. Ja tihtipeale pole aega ega pealehakkamist et pikalt kirjutada. 
See oli siis see lame osa.

  Kuidas ma siin siis elan, on see, et käin koolis, käin peol, küllaltki sama nagu Eestis. Ainult et kõik on palju huvitavam ja lahedam uute inimeste ja kohtadega. Esimesel koolinädalal ma reaalselt kartsin, et jään siin mingisuguseks sotsiaalheidikuks, kõigil tundusid olevat juba sõbrad ees ja mina siis chillisin klassis üksi peaaegu alati. Kuid ei, ma olen südamest rahul hetkel ka selle mainitud aspektiga, alati on klassi sisenedes inimesi keda tervitada ja uurida, et kuidas läheb. Viimane on mostly lihtsalt viisakuse pärast, sest siin see väga hinnas. Juba kohati on mullegi see eestlaste jaoks üleliigne viisakus külge jäänud. "You alright?" tuleb juba automaatselt ja tõsiselt ehmatasin, kui avastasin end ükspäev tuvi käest vabandust palumas, sest segasin tubestationis tema saiaküttimist.

Eile käisime Deadmau5'i kontserdil. Vabandust, las ma parandan: tasuta kontserdil*. Nokia Lumia promo tarbeks korraldati Brixtonis kontsert ja see mis toimus oli ikka eriti kreisi! Muusika, show ja vibe olid kõik perfektselt paigas, hiljem mõtlesime, et inimesed maksavad 40 poundi sama kontserdi eest - me saime ilma rahata. Tore kui selliseid asju juhtub.

Ahaa, siis sel nädalal oli esimene assignmendi tähtaeg. Grupitöö oli siis see esimene: pidime tegema uurimust mingi "events type'i" kohta ja andma siis esmaspäeval toimunud job-fairil selle kohta informatsiooni. Minu ülesandeks oli vastutada lühifilmi eest. Laupäeval ingel nimega Inger (riimisin veidi teile) aitas seda töödelda ning tulemuseks oli kõikide positiivne vastukaja, õppejõud isegi palus endale filmi saata, et teistele seda musterüllitist näidata. Üks hetkedest, mil tundsin end uhkena.

BTW: Christmas endiselt südames, eile käisime enne kontserti Covent Gardenis ühes vägevas baaris, seal kõik nii jõul juba. Poiskad kutsusid järgmisel nädalal meid(PS! tavaliselt kui ütlen sõna "meid" siis pean silmas mind ja Merkat, sest me mingi inseparable'id siin) Hyde Park'i Winter Wonderlandi. Kuuldatavasti pidi see olema superlahe, niiet... ootan väga.

 Eilsest Deadmau5'ist miskit























See viimane pilt on küll küllaltki wtf. Kuidas tänapäeval siis kontserdil käiakse. Vahel makstakse 100 poundi lihtsalt selle eest, et läbi oma nutika kaamera asja hiljem kodus podcastida.

0 comments:

Post a Comment

 

Total Pageviews