Latte ja photoshoot

Ajast, mil päkapikud mind enam ei külastanud, pole ma suuremat sorti jõulude fänn olnud. Sel aastal on asi aga teisiti: kohe hakkab hea tunne, kui kusagil Michael Bublé jõululaule lastakse või piparkoogi lõhna juba kohvikutes tunda on. Võib-olla seisneb asi selles, et olen kodust nõnda kaugel ja jõulud kuidagi meenutab alati perekonda, kodu jne. Kui esmaspäeval kahe loengu vahel 2 tunnine paus oli, otsustasime Sarah'ga Starbucks'i külastada, et gingerbread latte't mekkida. Istudes seal mõnusas kohvikus, rüübates oma kohvi ning kuulates mingeid eriti jõululisi laule, mida seal lasti, meenus mulle, et õhtul on Oxford Streedil jõulutulede süütamine. Sarah'gi oli vaimustuses sellest mõttest, seega seadsime sammud pärast võõrkeele module'i sissejuhatust kesklinna poole.
  Vahemärkus: 14. nädalal (mis on siis jaanuaris) hakkame ühte võõrkeelt õppima. Valikus olid: hispaania, itaalia, saksa, prantsuse, araabia, hiina ja jaapani keeled. Kuna aga see keeleõppimine on pigem sissejuhatus ning eesmärk on anda meile lihtsalt base, siis kestab see vaid 4 nädalat. Seetõttu kriipsutasin kiiresti maha araabia, hiina ja jaapani keele, sest juba tähestiku õppimine võtaks mul 4 nädalat aega. Seega hakkan õppima hispaania keelt, mida ma ammu juba teha olen tahtnud, sest see tundub olevat nii seksikas ja temperamentne. Üleeile käisid Cynthial külas hispaania sõbrannad ja oii, kui palju seda kädistamist oli... Eks siis näis, kas mul seriaalidest midagi külge ka jäänud on: "Donde esta la biblioteca?"
  Igatahes, pärast viimast loengut esmaspäeval läksime Sarah, Julieni, Josephiga Oxford streedile. Ma pean ausalt tunnistama, et mul pole nii naljakat õhtupoolikut siin veel olnud. Need kaks noorhärrat olid lihtsalt sündides samasuguse huumorisoone saanud kui mina ja isegi "Silver and bronze are sitting at a bar, Gold walks in, barman says: "Ay You, get outta here!" pakkus palju nalja. Tuleb tunnistada, et jõulutulede süütamine iseenesest polnudki väga eriline, kuigi esines Lawson, Robbie Williams ja Leona Lewis. Laulsid seal natuke, Spice Girlsidest see "It's rainining men'i" pliks kilkas ka laval paar minutit, lõpuks lülitati need lambid sisse ja siis ilmus suurele ekraanile lihtsalt kiri: "Event is now over. Thank you for coming." Super! Ometigi veetsin toredalt aega ja nüüd tean bändi nimega Lawson, polnud varem kursis.
  Neljapäeval käisin South-Kensingtonis fotograafiatudengist sõpra fotoshoodil aitamas. Soovitan kujutlusvõimet mitte liialt kasutada, sest ilmselgelt kõik mis ma tegin, oli välgu hoidmine - vähemalt tegin seda hästi, sest pildid jäid superlahedad(mul oli pildistamisel ometigi ju kandev roll).

Kuna Liisu ütles, et pilte veits liiga vähe ja ma oma kaamerat alati ei pea meeles kaasas kanda, siis siin on Sarah iPhone'iga tehtud pildid esmaspäevast.


 Julien, Toom, soome näkk Satu ja Joseph
 Cofe time (for talk in English) - I sniff my rose, very good taste.




 Liverpool street, mida hiljem väisasime. Pildil pole näha, aga see oli oma klaasist majadega nagu otse mingist tulevikufilmist pärit.


 Minu garaaž

Okok, jk, enne fotoshooti tegelikult
 Mu auto
See Renault siis...

0 comments:

Post a Comment

 

Total Pageviews